fick en behövlig sovmorgon

Tänka sig! Killarna bjussade mig på en välbehövlig sovmorgon imorse. Tror jag låg och halvsov till halv nio ungefär, härligt.

När jag kom upp var kaffet klart, kan det bli en bättre start?!

Elias tog ett bad sen medan jag rensade ur min neccesär i badrummet. Han har varit pigg och glad nu på morgonen. Känns skönt, inatt fick han nämligen ett litet kruppanfall. Hua vad det låter hemskt... Men han var lugn ändå. Mattias tog med honom ut en sväng och sen gick det hur bra som helst att somna om.

Nu sover lilleman igen. Sen är det lunchdags. När Mattias kommer hem tror jag vi åker och handlar.

Det är väl den friska luften vi får idag, jäkla tråkigt väder! Och lika skulle det bli imorgon. Men då jobbar jag 7-16 så det gör inte så himla mycket för min del...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0