får huvudvärk av vädret...

Visst blir man trött och seg av vädret?! Lite lätt huvudvärk har jag också. Ska nog unna mig en cappuccino i Tassimo'n så kanske man piggnar till lite :-)

Vi har nyss varit och handlat, skönt med den lilla luften vi fick.

Elias är springer omkring och är jättenöjd med sin nya tröja som han fått av farmor! Går och tittar på den hela tiden och vill visa oss. Massor med coola bilar på den ju! Sötplupp.

Just nu sitter han och försöker sätta på sig sina skor helt själv, men det går inte så bra hihi :-)

Imorgon ska jag som sagt jobba. Skulle ha börjat 11, men blev frågad att börja klockan 7 och tackade ja, men nu har jag ångrat mig. Haha oj oj. Så det blir klockan 10 istället. Känns bra, då det bjuds på middag och vin ikväll :-)

Nu: cappuccino!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0