familjen annorlunda här...

Idag tog jag sovmorgon till kl. 09:00 och det var helt underbart skönt. Jag var hur trött som helst när killarna åkte på jobb/dagis, så det var skönt att få somna om.

Sedan jag vaknat har jag hunnit med en hel del faktiskt. Tvättat håret, städat badrummet, rensat avloppet, diskat och dammsugit. Och vädrat ut lägenheten och tänt doftljus - det luktade stekt strömming i hela lägenheten...

Vi, familjen annorlunda, hade nämligen "storkok" igår. Vi stekte hur många strömmings-flundror som helst, herrn har ju varit och fiskat en del. Inget konstigt med det, tänker ni. MEN klockan var efter klockan 23 när vi började... Så inte kom vi i säng tidigt direkt. Haha.

Nu ska jag göra mig iordning och åka till jobbet. Vill vara där lite tidigare, ska checka månadens schema, är lite osäker på hur det ser ut i veckan och kommande veckor.

Skönt att åka iväg när man vet att man har hunnit göra lite nytta :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0