ett mycket lugnt em-pass...

Ja det var en mycket lugn eftermiddag vi hade, chiiiifen och jag. Vi blev klara tidigt och städade på en halvtimme, skönt.

När jag kom hem var det nästan lika fint och rent som när jag åkte. Mattias hade till och med diskat undan efter att dom hade ätit middag. Wow! Elias sover och Mattias spelar innebandy med brorsan, pappa, Janne och Tompa. (Hade också velat!) Men det blir till att slänga sig på soffan för min del - härligt det med...

Har tänt ljus och gjort i ordning lite kvällsfika. Avokado, mmm.

Sen blir det dusch och hopp i säng. Klockan ringer 03:45 då det är dags för ett fm-pass. Så lite sömn skulle ju inte skada :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0