en väääldigt jobbig natt...

Stackars lilla Elias. Det är inte lätt att vara sjuk när man inte kan berätta för de vuxna vad som är fel, vart det för ont eller vad man vill göra...

Natten har varit jobbig. Lillkillen har vaknat flera, flera gånger och bara grinat.

Till slut gick jag och la mig på soffan. Tänkte att det var bättre att en var vaken och en sov. Så jag lyckades få lite sömn på natten. Sen när jag vaknade "bytte vi skift" och Mattias fick sova några timmar. Elias har sovit små snuttar han med, men vaknat med ett ryck och sedan legat och grinat. Hugaligen!

Nu sitter jag på jobbet, på uteserveringen med en stoooor kaffe. Friskluft och koffein kan behövas inför dagens em-pass! Tur det bara handlar om 5,5 timmar. Och sedan väntar två dagars ledighet.

Så nog ska jag stå ut alltid. Hoppas pojkarna där hemma får en bra dag. Dom sov så sött tillsammans när jag åkte :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0