en trött men bra dag...

Men imorse var jag trött kan jag lova! Och det har suttit i hela dagen, trots x antal koppar kaffe...

Jag somnade på soffan igår. Sen vaknar jag på natten av att Mattias skulle försöka bära in mig till sängen. Haha, hur tänkte han där egentligen?!

Passande nog hade vi en lugn dag på jobbet. När jag slutat åkte jag till mormor en snabbis. Hon bjöd på god sallad till lunch :-)

När jag kom hem hade pappa varit hit och ställt en full burk med vit målarfärg utanför dörren. Lyx! Så nu har jag målat hela skåpet en gång, tror jag är nöjd såhär. Två laget grundfärg och ett lager färg. Tooooorka fort nu då så jag får börja dona!

Nu väntar lite ledighet för mig. Ska bli skönt faktiskt. Tror det är 8 dagar i följd som jag är ledig nu, känns liiiiite väl länge, så jag hoppas jag blir inringd på mer jobb :-)

Men i helgen ska det bli gött att vara ledig! Bara regnvädret försvinner... Lite sol och värme skulle inte sitta helt fel.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0