en riktigt härlig, ledig dag...

Ledig Fredag! Vi började dagen med ett snabbt besök på h-centralen, därefter åt vi frukost ute i solen på Dackås. Lovely!

Hela förmiddagen spenderade vi sedan på stan. Köpte morsdagspresenter, present till Mattias numera 30-åriga bror, lite fint till oss själva och en minipool + solskyddsfaktor till Elias (sommar-känslor!)

När vi kom hem var vi i princip bara in och vände. Packade in det vi handlat i skåp/kyl och slog in presenter.

Sen åkte vi till Bobygda. Möttes av ett sjuhelsikes regn/åskväder. Men efter ett tag gav det med sig och vi kunde grilla och äta utomhus. Såå härligt. Och Stefan blev glad för presenterna :-)

På hemvägen hämtade vi upp lillebror och Frida som följde med oss hem. Drack nån öl, ett varsitt glad whisky och spelade TP. Skrattade och hade det trevligt som vanligt. Det blev bara en snabb-visit dock, en annan jobbar ju mellan 7-16 imorgon...

Just nu sitter vi på uteplatsen, jag och herrn. Jag ska snart ta en dusch och gå och lägga mig. Känner mig sjukt trött, och det är väl bra!

En bra Fredag har vi iallafall haft :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0