en riktig pisskväll, haha

Idag har vi haft en bra dag! Carro kom hit mitt på dagen och lekte med oss. I början var Elias väldigt skeptisk till henne, oj vad han studerade henne uppifrån och ner, men efter någon minut gick det bra, han bjöd till och med på mys :-)

På eftermiddagen kom pappa med kökssoffan och utesoffan, hurra! Vi var ute när han kom, för vi skulle just gå och handla.

När vi kom hem från affärn fick jag psykbryt nästan. Kände mig så himla låg. Och trött. Och less. Och gråtfärdig. Elias var gnällig. Det var världens röra här hemma och och och...

Blir sådär när jag inte ätit något...

Som tur var kom Mattias hem från jobbet då. Han skulle till Bobygda och hämta något, han tog med sig Elias.

Så jag fick någon timme för mig själv - guld värt. Jag har hunnit laga mat, donat med kökssoffan, flyttat utemöblerna, tvättat och hängt tvätt, ätit (behövligt!) och vilat upp mig lite.

Så nu är det bra igen ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0