en ren och fräsch lillkille...

Nu har vi landat här hemma igen. Jag har hunnit slänga in en tvätt och packat upp. Skönt att jag diskade undan imorse så det är rent och fint i köket iallafall.

Elias tog ett skönt bad efter en hel dag ute. Lek, hårtvättning och tandborstning i ett. Och efter en liten kamp blev även alla naglar klippta (tror jag, haha). Så nu springer det omkring en fräsch kille här i Sverigetröja. Tyvärr förlorade Sverige mot USA i hockey precis...

Snart ska jag hänga tvätten och ta en dusch jag med. Man känner sig lite ofräsch efter en hel dag utomhus.

Sen ska det tändas lite ljus när det blir lite mörkare. Kvällmys... Imorgon är det vardag igen. Dagis och jobb. Ett em-pass väntar :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0