en mysig kväll i soffan...

Men idag har Sara varit trött! Passande nog hade vi en lugn eftermiddag på jobbet. När jag slutat åkte jag på maxi och köpte en bok till lilla sjuklingen här hemma. Han blev såå glad, lillpuppen!

Så det är vad vi sysslat med ikväll, läst boken om & om igen :-)

Febern hade varit uppe i 39,5 idag, så han hade inte alls varit pigg. Nu ikväll låg tempen på 39 grader, men han var mycket piggare. Han har pratat för fullt, skrattat, sprungit runt med en sko i handen och varit mer "likt sig själv". Men när tröttheten kommer blir han sämre... Stackars liten!

Nu ska jag ta tag i disken och sedan gå och lägga mig. Har en känsla av att natten kan bli bökig igen. Skönt att jag är ledig imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0