en mycket grå, trött dag...

Imorse var jag trött, tror nästan jag sovit fööör djupt inatt. Vaknade av att Elias bet mig i näsan och skrattade! Goplupp.

Vi gick upp alla tre vid 7-tiden, myste lite i soffan, tände lite värmeljus och sen åt vi frukost tillsammans. Elias åt glatt både tomtegröt, macka och nyponsoppa.

Efter en cappuccino började även jag vakna till liv... Mattias åkte och jobbade en sväng hos några han känner. På röddagen och allt. Då gick Elias och jag ut på uteplatsen. Det regnade så mycket så vi fick hålla oss innanför staketet. Men frisk luft fick vi iallafall :-)

När vi kom in lekte Elias själv hur länge som helst. Så skönt när han glömmer allt runt omkring och bara koncentrerar sig på leksakerna! Men fy vad arg han blev när det inte funkade som han ville ;-)

Nu har han sovit ett tag, jag har hunnit äta lunch och plockat lite, får se om jag hinner blunda någon minut jag med innan han vaknar!

Vad resten av dagen erbjuder vet jag inte, det visar sig :-)



Kommentarer
Johanna

Haha , sista bilden , sötis !

2012-05-17 @ 16:53:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0