en ljuvlig måndagmorgon

Imorse efter att jag pussat Elias hejdå och skickat iväg dem på jobb/dagis, kröp jag ner under täcket igen. Somnade så himla skönt på spikmattan och vaknade 08:20, alldeles lagomt utvilad.

Drack en kopp kaffe och gick till Carolin. Vi tog en promenad runt Tövsäter, riktigt härligt och uppiggande!

Plockade in fint blommande kvistar att ha på köksbordet - sooooomrigt.

Nu har jag vikt tvätt, ätit gröt och lagt mig på soffan. Men alldeles snart ska jag göra mig iordning och åka till stan. Jag ska till A&H för att lämna tillbaka en duk jag köpte i Fredags. Helt fel färg för att den skulle passa i köket...

Klockan 13:00 börjar jag jobba, typiskt att vi verkar få fint väder idag!

Men det blir nog en bra dag ändå :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0