en inte så snygg bränna...

Oouf, vad jag har bränt mig idag. Skitfult. Men i ansiktet där jag verkligen behöver färg syns inte nånting. Det kanske inte syns så väl på bilden, men det svider duktigt...

Och ja, angående bilden som många säkert kommer tänka nånting i stil med "men herregud, en bh-bild??!" så struntar jag i det. Det är precis lika som att visa sig i bikini på somrarna :-)

Dessutom är inte jag den pryda typen direkt. Jag springer ofta omkring spritt språngandes naken i lägenheten. Hur skönt är det inte att släppa tuttarna fri efter en dag i fångenskap?! 10-i-topp-känsla! Vet inte hur många gånger jag varit tvungen att slänga mig på golvet för att någon varit utanför fönstret, haha.

Säger som bästa mormor: "har dom inte sett vad Gud har skapa, får dom väl stå där och gapa" ;-)

Nej nu är det sovdags, jag är himla trött så det ska bli riktigt skönt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0