en hemmadag med Elias

Idag har vi en hemmadag, jag och Elias. Han var en riktig tröttis imorse, och eftersom han hostar hemskt och äter medicin fick han stanna hemma från dagis.

En mysmorgon har vi haft, suttit i soffan och tittat på barnprogram länge, länge.

Nyss var vi ute på en promenad också. Vi gick ner till bryggorna och kollade på båtar. Roligt! Elias vinkade glatt till alla bilar vi mötte, gofisen...

Så lite luft har vi iallafall fått idag, trots tråkvädret. Nu sover lilleman i sitt rum, och jag har tagit plats i soffan. Diska gjorde jag imorse efter frukosten, och plockat ihop har jag redan gjort. Så ett tag kan jag ligga här och bara vila. Eller, först borde jag slänga in en tvätt.

Senare kommer kanske Carro! Och på eftermiddagen får vi förhoppningsvis hem kökssoffan :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0