en ganska lugn jobbdag...

Lugn dag på jobbet, lite trökigt sådär. Men tillslut blev klockan 18:00 och vi kunde börja stänga.

Innan jag åkte hem svängde jag förbi Maxi och handlade inför veckan.

Kom hem till ett städat hem med färdig middag, så det var bara att slänga sig på soffan och slappna av. Skönt! Fast disken som är kvar är det nog jag som får ta hand om. Karln verkar svårflirtad ;-)

Nu har jag lite mer koll på läget. Imorgon jobbar jag 06-13. På onsdag 13-19. På torsdag 06-13. På fredag är jag ledig och på lördag jobbar jag 11-16. Kan ju vara bra att ha koll på, haha.

Nej, om man skulle ta och diska undan, ta en dusch och hoppa i säng? Vill ha imorgon-eftermiddag så jag får träffa Elias. Han sov när jag kom hem nu, och imorgon åker jag innan pojkarna vaknar...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0