en bra skön arbetslördag

En ganska lugn och skön arbetsdag hade vi idag. Lagomt mycket - det hör inte till vanligheterna på en Lördag. Jag hann till och med riva av överdragen på 27 stolar som ska tvättas i helgen!

Jag fick även påhälsning av killarna på jobbet idag. Hade riktigt lugnt just då så vi hann mysas lite medan dom fikade :-)

När jag kom hem var lägenheten full av grabbar. Mattias, Elias, Tom & Niklas. Alla åkte iväg och golfade, utom jag och lilleman, vi lagade tacos och mumsade i oss. Riktigt gott tyckte Elias! Jag tyckte inte heller att det var så äckligt faktiskt ;-)

Sedan dess har vi bara lekt och myst här inne, om vartannat. Nu har alla grabbarna kommit hit igen efter golfrundan, så vi myser framför hockeyn med godis och cola!

Imorgon väntar en mysdag i Bobygda. Elias farfar fyller år på Måndag så vi ska fira honom en dag iförväg.

Men nu ska jag fortsätta att slappa, är sådär härligt trött :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0