det behöver inte kosta...

Godkväll. Här har vi en lugn och mysig Fredagskväll. Tända ljus, lite choklad, soffhäng, myskläder, you name it...

Samtidigt sitter jag och reflekterar över de senaste tillskotten till hemmet. Ett köksbord, ett vitrinskåp, en kökssoffa och ett bord till uteplatsen för 200 kronor tillsammans! (Köksbord & vitrinskåp - 100kr/st. Kökssoffa & ute-bord - gåva) Helt galet egentligen. Så mycket fint för så lite pengar.

Det behöver inte kosta en förmögenhet. Har jag sagt att jag äääälskar loppis och secondhand?! ;-)

Tror jag måste göra en ny kategori här på bloggen. En loppis-kategori där jag kan visa fynd och tipsa om bra ställen. Ett ställe jag ser fram emot att besöka väldigt snart är loppisen i Bricka! Sjukt att jag aldrig varit på den mega-loppisen förut...

Hyllan nedanför är tex. ett fynd för 20 kronor! Nu: dusch och hopp i säng.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0