bra morgon, med lite otur...

To-do-listan är avklarad. Har hunnit vika tvätt, tvätta en maskin underkläder, dammsuga, tvättat håret, laga mat till killarna och diskat. Känns bra!

Mindre bra kändes det när jag skar upp tummen på en konservburk, aj... Blod överallt, det dunkar och nu är jag tvungen att gå med tummen inlindad. Ändå blöder det igenom. Har inte vågat kolla hur djupt det är, gör det ikväll, vill jobba utan att veta tror jag :p

Jag tänkte åka till jobbet nu MEN - mina nycklar till bilen, lägenheten och förrådet ligger inlåsta i just förrådet. Smart!

Tur jag har en pappa som kommer med extranycklar!

Nu hoppas jag att det inte blir någe mer otur idag. En skön och bra arbetsdag tack. Sen hem om mysa bara :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0