både dålig & bra morgon

Jösses vilket morgon-humör jag har fått. Men mycket ligger i att Mattias är så jävla retsam på mornarna och inte låter mig vara... Idag slutade det i slagsmål, hehe.

Men denna dåliga start resulterade i något bra. Jag kom upp tidigt, tvättade håret och hann träffa Carro och Johanna!

Underbart väder! Carro bjöd på frukost, sen satte vi oss i solen en stund. Men efter ett tag kom vi på att vi skulle åka till stan tidigare, vi båda jobbar eftermiddag idag.

Sagt och gjort. Så vi har strosat runt här på torget. Suttit lite i solen, kollat i små-butikerna i sjöbodarna, kollat in den nya solbryggan och bara haft det skönt :-)

Nu sitter jag på uteserverigen här på jobbet och fikar go-fika i solen. Förjäkla härligt...

Och här ska jag sitta nu i en timme och bara vara, innan jag börjar jobba :-)



Kommentarer
carolin

Men fy vilken jäkla spetsig näsa jag har

2012-05-24 @ 14:34:12
Sara

Ja fy fan ;-)

2012-05-24 @ 21:56:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0