alla fina mammors dag!

Idag uppvaktar vi våra fina mammor lite extra! Jag tänker också på alla mammor uppe i himlen... Var rädda om varandra, stötta varandra, älska varandra.

På jobbet var det hur lugnt som helst. Det brukar vara det de få gånger vi har Söndagsöppet.

Men satan i gatan vad trött jag varit hela dagen. Grus i ögonen! Lite halvt bakis imorse också, tack för det Carro och Hannes ;-)

Efter jobbet var det morsdagsfika på Norrvägen. Tårta för mamma, farmor och mormor! Mamma fick tårtan, en sådan där "välkommen-ställning" med korg för blommor, en fint blommande Salvia att ha i och en bodylotion. Bara för att hon är världens bästa mamma som jag och min bror älskar sååå mycket :-)

Sedan kom även Elias och Mattias dit. Lillpuppen har varit efterlängtad! Och jag blev så glad när det visade sig att han var Sara-sjuk och bara ville vara med mig. Värmer i hjärtat :')

Mattias och brorsan (bästisarna!) åkte och fiskade nu ikväll. Så Elias och jag åkte hem, tog ett bad, borstade tänderna, klippte naglarna, hoppade i pyjamas, gjorde välling, myste och vips så sov han.

Resten av kvällen blir lugn, soffhäng bara. Imorgon SKA jag sova ut. Evigheter sedan! Jag jobbar nämligen ett em-pass imorgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0