åker nöjd & glad till jobbet

Idag har jag hunnit med massor! Jag skrev en to-do-lista igår med saker som behövs göras. Trodde det skulle ta evigheter... Men nu på förmiddagen har jag redan hunnit bocka av 7 stycken punkter!

Dammsugit, torkat golven, bytt sängkläder, rengjort kaffekokaren, tvättat, diskat och gjort rent i kylskåpet. Jag har även varit på ica och handlat lite med Carro.

Nu är det bara dom tråkiga sakerna kvar. Som att rensa avloppet, rengöra ugnen, rengöra tvättmaskinen, städa badrummet GRUNDLIGT och städa ordning i garderoberna.

Men det kommer fler dagar!

Nu ska jag äta en lätt lunch innan jag åker och jobbar eftermiddag. Hoppas på mer folk idag :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0