åh vad fint skåpet blir...

Två lager grundfärg sitter nu på skåpet. Vilken skillnad det blir, och det var inte speciellt svårt eller pilligt att måla heller!

Ett lager med vitfärg ska på imorgon efter jobbet, sen kanske jag är nöjd?

Mattias sa att han kunde sätta spotlights inne i taket, blir nog superfint det. Sedan tänker jag mig ett litet fint citat på kanten ovanför glasrutorna. Att vänta är inte min starka sida... Vill att det ska vara färdigt för att inredas :-)

Nu sitter jag i soffan och är slut. På eftermiddagen har jag lagat mat, dammsugit, torkat golven, tvättat, bäddat rent, hängt tvätt, städat toaletten och såklart målat. Fullt upp! Men jag somnar nog skönt efter en dusch sen. Och sömn behöver jag inför morgondagens 05 till 13-pass!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0