världens godaste lilla kaka

Nu sitter jag på jobbet och laddar! Karin och Trine tyckte att jag skulle unna mig en Vesuvio efter magsjukan. Alltså ingen pizza, utan världens godaste lilla kaka!

Tänk er mandel, knäck och nougat... Den är ungefär lika stor som en chokladboll, lite mindre kanske, men mer behövs inte. Mmmmmums!

Innan jobbet gick jag på Claes Ohlson och lämnade tillbaka en liten vattenkokare som dom återkallat för brandfara. Så för det fick jag ett tjusigt presentpapper gratis och hela 60 kronor tillbaks ;-)

Nu ska jag fortsätta att chilla innan det är dags att byta om. Förmiddagen hade varit lugn här, så vi får se hur Sussa och jag får det i eftermiddag! Om inte annat så hinner vi kanske städa och dona lite, sånt som inte brukar hinnas med.

Ikväll när jag kommer hem får jag Mattias specialare: egenfiskad fisk i ugn med pärer, sås och grönsaker :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0