vårdagjämning och skatt...

Bra eftermiddag! Vårdagjämning och allt. Snön är boooorta. När killarna kom hem åt vi middag. Vi stora åt pasta och en påhittad baconröra, lillen fick lax och potatis. Mmmm!

Sen tog vi en härlig promenad med min mamma. Elias var så fascinerad av alla träd. Pekade på vartenda ett och sa "tää tää" medan han flinade glatt :-)

Vi passade på att handla lite frukt och mjölk osv på vägen hem. Elias blir överlycklig varje gång han får en gratis barn-banan!

När vi kom hem fick lillen hoppa ner i ett skönt bad, uppskattat som alltid. Lite kvällsmys och sedan somnade han gott med en flaska välling. Mattias hade diskat medan vi var ute, så det är bara för mig att sjunka ner i soffan nu. Härligt!

Var in på skatteverkets hemsida nyss och kollade på skatteåterbäringen. Drygt 6.000 känns helt OK! Allt som inte är restskatt är väl godkänt ;-)

Nu ska här mysas vidare. Jag är rätt trött, inte så konstigt... Men imorgon har jag en ledig dag och får ta igen mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0