torsdagslugn på frejavägen

Ljuvligt Torsdagsmys råder! Elias sover, Mattias spelar tv-spel, ljusen är tända, håret är nytvättat, lägenheten är ren och fin och jag ligger i "min" soffa och läser inspirerande bloggar.

Njuuuuuuter...

Jag "fick" tvåsittssoffan och Mattias bestämmer över tresittssoffan. Men det gör mig inget... (Läs: det var hans kriterier för att vi skulle köpa dem). Men skämt å sido, vad jag är glad att vi gjorde oss av med den förra. Och ännu gladare är jag över dessa nya soffor som var nedsatta till 4.000 för båda!

Nu ska jag skriva lite i Elias dagbok. Denna vecka har den glömts bort. Jag skriver den i "jag-form" och det är så roligt att bläddra tillbaka och läsa! Mamma skrev när jag var liten, och när jag kunde läsa och skriva själv så fortsatte jag i den. Så himla kul att läsa när man blir stor.

Sen blir det hopp i säng. Mattias ska få en välförtjänt sovmorgon imorgon, så det är bäst att jag vilar upp mig för en tidig morgon med lilleman :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0