strålande sol & fredag...

Ja, kan det bli bättre!? Fredag och sol. Imorse slog jag upp mina gröna strax innan sju. Och otroligt nog var jag så pigg att jag inte kunde somna om. Lever på ruset efter Brynäs härliga vinst igår!

Jag klev upp, tittade lite på tv, tog en dusch, tvättade håret och diskade undan. Skön morgon med dörren till uteplatsen öppen :-)

Nu har jag kommit till mormor, hon håller för fullt på att duka fram världens frukost. Mmmm!

Sen ska jag slinga hennes hår. Kanske hinner vi sola lite på balkongen innan jag åker hem. Bjussar på en storasyster & lillebror bild från back in the days! Hur gammal kan man ha vart där tro? Runt 5-6 kanske? Nåja, nu ska här ätas mysfrukost ;-)



Kommentarer
mamma

Du var 5år där, hade precis opererat bort halsmandlarna och var hemma från dagis. Men fotograferingen ville vi ju inte missa..... Mattias var 3år. Gullungar <3

2012-03-16 @ 12:35:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0