skulle vilja ligga hemma bars

Ja, då ska man snart iväg och jobba. Jag skulle dock behöva en helt fri dag känner jag. En dag till att vara ledsen, tänka, träffa mina nära och försöka ta in allting. Just nu känns det som att jag skjuter allt åt sidan och maler på som vanligt... Och det tär på psyket och kroppen!

Jobb idag. Jobb lördag. Ledig söndag. Jobb måndag. Jobb tisdag. Jobb onsdag. Jobb torsdag. Ledig fredag. Jobb Lördag. Ledig söndag, och kanske någon till dag därpå. Jag hoppas nästan det. För det den kommande jobb-veckan och Elias-veckan kommer bli tuff.

Innan jobbet idag ska jag en sväng på ÖB och kolla efter en grej. Sen hoppas jag på en lugn eftermiddag.

Ta vara på tiden. Och varandra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0