så var magsjukan på besök...

Fyfarao! Nu är den förbannade magsjukan här. Imorse var allt bra, men på jobbet mitt på dagen kände jag hur all luft bara gick ur mig. Läskig känsla! Sedan kom kramperna i magen och illamåendet. Jag var tvungen att åka hem en timme tidigare...

Åkte direkt till mamma och pappa där Elias var. Tänkte fråga om dom kunde ha honom lite mer så jag kunde åka hem och vila.

MEN då ringer Mattias och berättar att han ligger hemma och spyr. Panik! Jag visste inte vad jag skulle göra, för jag började bli sämre jag med. Stannade ett tag, låg och vilade, kämpade länge emot ett toalettbesök... Men till slut brast det. Länge sedan jag spydde så mycket. Fy vad jag hatar det!

Skyndade ut till bilen så att Elias inte skulle se att jag åkte hem. Han får stanna där inatt med, så hoppas vi att han klarar sig.

Pappa skjutsade hem mig, så nu ligger jag och Mattias i en varsin soffa med magsjuka. Rolig helg... :-(



Kommentarer
Carro - tvåbarnsmamma

Fy, för magsjuka... hoppas ni blir frisk snabbt!!

2012-03-10 @ 19:58:50
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0