så var det helg igen då...

Ja, efter 5 timmars jobb återgår jag till helgen! Det var körigt som satan på jobbet idag, men det gick bra!

Nu har vi kommit hem, alla tre. Även om Elias trivs hos farmor & farfar, OCH gillar smörgåstårta ;-) Men vem gör inte det?!

Jag har tagit plats i soffan nu och tänt ljus. Känner hur tröttheten kommer ikapp... Tidiga mornar, sena kvällar, jobb och ett evigt busande - som det ska vara med andra ord.

Mattias hade hyrt en film och köpt lite smågodis, en perfekt avslutning på denna kväll.

Imorgon ska vi promenera till Folketshus, klädbytardag! Förra året var det en kanondag här i Forsa, så jag hoppas att vi hittar massor. Vårkläder till Elias behöver vi, och lite byxor i strl. 80 och nästa storlek. Även tröjor. Håller tummarna. Sen kommer mamma och pappa för att fika/leka/busa med oss.

Trevlig helg. Och jag hoppas att tjejerna mina får en toppenkväll tillsammans! Tråkigt för mig att det var just den här helgen... Men det var inte sista gången hoppas jag ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0