och där gick brynäs vidare...

Sitter med världens högsta puls och bara skakar just nu. Jag har nästan ont i hjärtat. Men jag ÄR SÅ JÄVLA GLAD!

Helt otroligt att Elias inte har vaknat av oss. Skrik/hopp/dans/klapp när Brynäs slog in 3-3 pucken med 27 sekunder kvar. Och ännu högre lät det när Silfverberg avgjorde i sudden! Då kom även glädjetårarna...

Bye bye Frölunda. Nu är Brynäs klar för semifinal mot Färjestad. Underbart, helt jävla underbart.

Fast i vissa lägen den här matchen var jag arg på mamma och pappa som födde mig till hockeyälskare ;-) Mattias önskade ett par gånger under matchen att han var Elias; "tänk att bara ligga och sova och bry sig ett skit, inte veta vad som försiggår".

Tack Silfverberg, tack för att du är gjord av guld.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0