mysig kväll mitt i veckan...

Godkväll. Ännu en arbetsdag har passerat, en bra sådan. Jag har varit i butiken hela tiden, lagomt mycket folk. Mest tjejer som kommer in och frågar om dom kan få jobb. Vi tar dock inte in mer folk, så chefen har sagt att jag kan säga "Nej tyvärr, för dom har mig, HAHAHA too bad for you"! Fast det säger jag ju inte högt... Bara tänker ;-)

På vägen hem svängde jag in och köpte mer nässpray. Fasen vad beroende framkallande det är. Jag vet att jag borde sluta använda, men det är svårt.

När jag kom hem höll Elias på att somna, men när han såg mig blev han pigg. Och jag blev glad som fick mysa med honom i soffan ett tag :-)

Mattias berättade att idag när dom hade badat efter dagis hade Elias lagt huvudet på sne, kollat ut genom dörren och ropat "Aaaja" lite frågande. Det värmde i bonus-mamma-hjärtat! Han brukar allt oftare säga "Aaaja" eller "Aaaowa" till mig nu, och det är så roligt! Längtar tills det kommer mer ord. Just nu är det mest "bao" som oftast betyder bada, boll, bajsa, blomma osv!

Nu ligger jag i soffan och väntar på att en maskin tvätt ska bli klar. Sen blir det sängen rätt tidigt.

Imorgon väntar jobb mellan 06:00 och 13:00, sen blir det en ledig dag innan Lördagens jobb :-)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0