myser istället för att sova

Klockan är strax efter 01 men inte sover någon i den här lägenheten inte. Jag fick ett sånt där byta-plats-på-saker-ryck. Så det tog upp mycket av kvällen... Griffeltavlan hamnade tex. på kokbokshyllan. Lite blommor har fått byta plats, och lite andra små grejer.

Det är ingenting som någon annan än jag lägger märke till. Men för mig är det viktigt, annars störs mina sinnen!!! Haha hjälp. Ibland tror jag fasen att Mattias funderingar på om jag verkligen är helt frisk stämmer. Duken jag nyss köpte (och älskade) fick tex. inte ligga kvar på köksbordet. Gråfärgen stämde inte riktigt 100 med stolsdynornas gråa ränder. Ja ni hör ju...

Så till veckan ska en ny duk inhandlas! Antingen vit, eller någon i samma grå färg som ränderna på dynorna går i.

Mina kökshanddukar är däremot identiska med dynorna! Köpt på ÖB dom också. Kanske duken med stort D också finns där?! Roligt att läsa om mina sjuka sinnesstörningar va...

Men nu ska jag sova. Även om det faktiskt är mysigt att vara vaken länge för en gångs skull, speciellt när man vet att ingen klocka kommer ringa dagen efter :-)



Kommentarer
Carro - tvåbarnsmamma

Ååh, du låter precis som mig! :P

Hhaha, Lars gjorde ett försök med att sätta upp tavlor här på en orange tapet. Han satte upp en röd "fin"bil, på en sån där canvastavla, samt ett grönt blad med en vattendroppe på med svart bakgrund. Alltså, jag vet inte? Men han måste ha satt dit den enbart för att tavlorna SKA sitta där. De är inte snyggt för fem öre :P Jag måste försöka hitta på en lösning. Hade tänkt gjort ett collage med massa foton på barnen, men har inte bestämt mig för vart ännu! :P

2012-04-02 @ 07:32:41
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0