mycket bättre och piggare nu

Idag mår jag mycket bättre! Jag tror att jag sovit mig frisk... Jag sov till och från under hela dagen igår. Strax efter klockan 20:00 gick jag till sängen där jag somnade direkt och sov hela natten. Snacka om att jag var utvilad imorse :-)

Nu på morgonen/förmiddagen har mormor varit här. Vi tog en promenad i solen, härligt att kunna vara ute i friskluften igen. En promenad var verkligen behövlig!

Nu ska vi på RK och kika efter fynd, sen ska lägenheten storstädas. Även det är verkligen behövligt... Men det ser jag fram emot faktiskt. Känner hur energin börja hitta tillbaka :-)

Mattias är dock hemma idag, han hade feber igår och behöver ännu en dags återhämtning. Men imorgon hoppas jag att vi alla är friska, brorsans tjej verkade åka på magsjukan igår hon också :-(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0