menade inte SLIDSKYTTE

Jag såg att jag skrivit "herrarnas SLIDSKYTTE" i det förra inlägget... Jag tror nog ni förstod vad jag menade. Fast det lät ju ganska snuskigt ;-)

En typisk mamma-grej. Hon har automatisk stavning på sin telefon och det är det roligaste hon vet. Sms:en man får av henne är ibland helt oläsbara! Men hon kan skratta i evigheter åt allt hon skickar iväg till folk. Det senaste var något med "vårt läppar"... Haha ja, vissa är lättroade. Tror mamma skrattar när hon läser detta också <3

Jag menade iallafall *skidskytte, och snart börjar damernas. Min huvudvärk är också puts veck nu! Kanske var det kaffekoppen, toalett-städning och den friska luften jag fick på väg ner till soprummet nyss som gjorde susen :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0