måndag - och en ny vecka...

God förmiddag! Ännu en ny vecka tar fart. Och vi går mot ljusare tider, helt underbart.

Idag är jag inte ensam hemma, förkylningarna snurrar runt-runt och imorse var det min käre sambos tur IGEN. Uscha! Men han är rätt så pigg ändå, tror mest det var en snorig näsa, ett trött/dunkande huvud och en seg kropp som gjorde att han låg kvar i sängen imorse. Ingen feber tack och lov :-)

Tidigare på förmiddagen har jag donat och gjort lite vårfräscht i sovrummet. Alla sängkläder hänger ute på vädring, sovrummet har också fått vädras ur, alla hyllor är dammade och jag har tänt ett PartyLite-ljus där inne. Det luktar så gott och fräscht där nu så! Täckena och kuddarna ska få hänga ute någon timme innan nya påslakan åker på :-)

Nu ska jag städa toaletten innan vi ska ta en prommis till ica och handla lite smågrejer. Tar en titt inne på RK också och ser om vi kan göra några fynd...

Längtar tills ikväll då vi är på plats och hejar fram Brynäs mot en final :-) Längesedan vi var ner nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0