kaffekokaren går varm här...

Planerna på en ensam kväll blir ändrade, som förra gången, hehe. Men det är bra härligt med folk i lägenheten också!

Micke och Mattias kom hem tidigare. Kokade kaffe och så snackade vi ett tag. Snart ska det kokas ännu mer kaffe. Mattias pappa och bror kommer på besök :-)

Mellan allt kaffe-kokande har jag även hunnit tvätta, hängt tvätt och småplockat.

Imorgon jobbar jag ett 05:00 till 13:00-pass. Sen ska jag köpa kol, för imorgon blir det grillpremiär här hemma om vädret tillåter! Jag ska även leta rätt på pappa på hans jobb och ta med mig en färgburk hem. Staketet på uteplatsen ska målas vitt, såklart.

Kanske sätter igång med det innan grillningen imorgon? Vi får se, vädret får som sagt avgöra hur morgondagen blir. Men nu: koka kaffe :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0