jag är någon annanstans...

Ett fm-pass är avklarat. Tiden gick grymt fort, och det var tur, för jag jag är verkligen trött och seg...

Vädret säger att det inte blir något staket målat idag. Men det gör mig inget, jag har ingen lust. Ingen lust för nånting egentligen. Även fast jag är där jag är och gör det jag gör - så är jag någon annanstans... Mina tankar finns hela tiden hos finaste fam. L... Livet är så orättvist. Så förbannat jävla orättvist. Inga ord räcker till. Ingenting. Nu är vi bara här, och ingen av oss vet vad som händer, hur vi ska göra, vad som är rätt att säga, rätt att göra. Men vi finns här, och det är det viktigaste. Helvetes jävla skit :'{

Ikväll är det hockey. Och imorgon + fredag väntar två em-pass. På lördagen har jag tagit på mig att jobba extra. Vilken jävla tajming...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0