ja - så börjar det om igen...

Ännu en ny vecka tar fart :-)

Imorse var det en väldigt glad lilleman som åkte iväg på dagis. Han bara skrattade, busade och drog fram både ryggsäck + skor och tyckte pappa skulle sätta fart. Jag undrar om han verkligen förstod att han skulle på dagis?! För väl där brukar det bli grin. Men efter att han blivit lämnad brukar det bli bra efter ett tag!

Själv tog jag en liten sovmorgon efter att dom hade åkt. Klev upp, slängde in en tvätt, åt frukost och tog en dusch. Nu ska jag bara torka håret och sedan väntar ett em-pass!

Jag jobbar bara idag och ett fm-pass imorgon, sen är jag ledig till Lördag om det inte blir några inhopp :-)

På lördag börjar jag förresten 11:00 istället för 07:00. Istället får jag onsdags-pass med fler timmar. Så ser det nya tänkta "schemat" ut. Hurra! Har inget emot att bara jobba 5 timmar på lördagar istället för 9 timmar ;-)

Men nu ska jag sätta fart. Ikväll när jag kommer hem är det Brynäs! Ikväll kan vi slå ut Frölunda :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0