ingen lugn kväll, men helt OK

Min "lugna, ensamma kväll" blev det inget av. Men vad är bättre än trevligt sällskap?!

Niklas kom och spelade Bingolotto med mig. Jag vann 10000 kronor, minus två nollor... Bättre än inget iallafall. Sen kom en efterlängtad go-gumma på kaffe. Emilia! Och efter ett tag droppade även Mattias och Micke in. Trevligt :-)

Nu ligger herrn och jag i varsin soffa. Håret doftar sådär härligt nyfärgat. Det blev ingen markant skillnad på hårfärgen. Men det ville jag ju inte heller. Lite jämnare och lite ljusare.

Snart gör vi kväller. Imorgon ska jag kliva upp i bra tid och dona med en hel del saker. Sen ska middagen vara klar i god tid, för direkt när vi ätit kommer mamma + pappa + lillebror och hämtar upp oss... Vi ska ner till Gävle och se på första semifinalmatchen mot FBK!

Imorgon blir det nog lite krasse på mackan till frukost :-D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0