igår hände tre bra saker...

Ja, igårkväll hemma med mamma och brorsan hände det lite bra saker. Jag fick mat som min lillebror lagat, mamma hade en salva för mina sår/blåsor i munnen, Brynäs vann på straffar mot Modo och nu till det bästa... JAG LÄRDE MIG SPELA MUNSPEL!!!

Jag har alltid velat lära mig det, men har alltid gett upp. Min bror som kan spela alla instrument i världen nästan, erkände att inte ens han kunde. Men så satt vi som vanligt och spelade som vi ofta brukar göra. Gitarr, piano, sjunga osv. Sen hittade jag munspelet och bara spelade! Helt sjukt. Det lät kanske inte helt ljuvligt, men nu vet jag ju hur jag ska göra. Och när min ultra-musikaliska-bror säger att han blir imponerad, ja då äre stort!

Måste tillägga att herr Wahlberg
rockade på bongotrummor med ;-)

Idag börjar min lediga långhelg. Det firade jag med sovmorgon som resulterade i huvudvärk...

Men jag ska ta en promenad i blåsten och hoppas att jag övervinner den. Skönt med lite lediga dagar nu :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0