grönskande ris & klädnypor

Björkriset på köksbordet har börjat få gröna blad. Gud så vårigt och underbart. Vad glad man blir av gröna blad såhär efter en färglös vinter :-)

När jag kom in efter promenaden satte jag upp ett gammeldags snöre med klädnypor i Elias lilla krypin. En plats att fästa foton, teckningar och annat roligt. Bara att byta ut när man vill. Fiffig ide' jag fick från en blogg!

Idag har jag bestämt mig för att sluta med nässpray. Jag har varit beroende allt för länge nu! Usch. Det kommer bli svårt, men jag ska. Tänk om jag kunde vara lika bestämd med snusen... Efter två månaders uppehåll föll jag tillbaka. Fan vad besviken jag blev på mig själv. Nu är det heltidssnusande sen i julas :-(

Nu ska jag dona lite mer innan det är dags att börja med middagen. Ikväll är det hockey, spännande!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0