gröna ögon & naturell färg

Oj vilka gröna ögon jag har! Jag tänker inte på det så ofta, men dom är ju riktigt gröna...

Nu på förmiddagen har jag myst i soffan bara och tvättat håret. Då slog det mig: det var evigheter sedan jag färgade håret. Jag som kunde färga det upp till 3 gånger på en dag förut. Men nu är mitt hår i mycket bättre skick. Växer gör det också! Så jag har inga planer på att färga det. Tvärtom faktiskt, jag ska låta min naturliga färg växa fram. Det är lite ljusare än vad det är på topparna, men någon extremt synlig utväxt blir det inte. Så det kan jag leva med :-)

Jag skulle däremot behöva toppa håret lite. Undra om min kära vän och frisör planerar att komma hem från Stockholm snart?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0