gnussat som bara den idag...

Idag har det varit rätt lugnt på jobbet. Så jag tog tag i lite grovstädning ute i butiken. Oj som jag gnussat! Hela trappen, trappräcke och små vrår där det samlas massa skit. Jag var så inne i städningen att jag glömde bort resten! Det blev lite stressigt, det är mycket som ska städas/förberedas vid stängning också. Men vi blev klara och kunde åka hem 18:45 :-)

Då svängde jag förbi morfar med lite götta: tekakor, bullar och räkmacka. Då blev han glad, dagens goda gärning :-) Även våran frys blev påfylld med lite av varje, härligt härligt.

Nu är det hockey här hemma! Hoppas Brynäs vinner andra slutspelsmatchen också.

Imorgon är jag ledig, ett besök till stan står på schemat. Mattias hade knåpat ihop en lista, och då är det verkligen (!) dags att fylla på här hemma ;-)

Nu fortsätter myskvällen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0