fredagsmys by myself igen..,

Helt ensam i lägenheten! Mamma och pappa körde nästan hem mig ifrån dom, för de ville ha en myskväll med Elias för sig själva - haha :-)

Han trivdes mycket bra och blev inte superledsen när jag åkte heller. Så det känns ju skönt.

Nu har jag precis tvättat/torkat håret, myst ner mig i soffan och dukat fram Fredags-gotta.

Tänker bara ligga här och ha det gött tills Mattias kommer hem. Det blir dock sängen tidigt eftersom jag jobbar imorgon. Efter jobbet blir det raka vägen till Norrvägen och pussa på lillkillen!

Fick ett mms av mamma nyss, sen har jag inte hört något mer, så jag antar att allt går finemang! Med tanke på att Elias gosar med min pappa Tole på bilden (!!!) Eller "Tuuee" som lillbubben sa idag :-)



Kommentarer
Carro - tvåbarnsmamma

Ååh vad mysigt dom ser ut å ha! :)

Gud vad skönt de måste kännas att allting liksom "klickar" mellan allt å alla.. jag menar, de kan ju vara känsligt de där med bonusmamma osv...

Jag skulle iallafall tycka att de skulle kännas jätte konstigt om de tog slut mellan mig och Lars och så hittade han en ny som i sin tur ska liksom uppfostra mina barn med honom. För de blir ju så :)



Måste vara jätte härligt att de funkar så himla bra :D

Han verkar tycka om dig jätte mycket du är en jätte bra "bonusmamma"! :)

2012-03-10 @ 19:55:08
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0