fixat och donat i sovrummet

Nu är här städat och rent. En tur med dammsugaren var mer än behövligt... Jag passade även på att byta gardiner i sovrummet. Bort med de svarta och in med ljusa vita gardiner :-)

Flyttade ut den svarta gitarren som stått där och tog in den lilla vita korgstolen som är sedan jag var liten och en vit korg. Mysigare! Har bytt plats på lite andra saker här i lägenheten med. Blommor, prylar, korgar osv. Får sånna ryck ibland, och det hjälper faktiskt mot "köpa-nytt-göra-om-behäret" ;-)

Mattias har redan kommit hem, han hade besiktningstid på Volvon för ett tag sedan. Den gick fläckfritt igenom! Skönt. Det är annat mot för Saaben det...

Nu ska jag hänga en tvätt, sen ska vi åka och hämta Elias på dagis båda två.

Vi gör helg nu! Imorgon är vi lediga alla tre. Vi ska till stan och handla, åka på mitt jobb och hämta smörgåstårta, och sedan åker vi till Bobygda för att fira farmor/mamma/svärmor :-)

På lördag blir det 5 timmar jobb för mig, sen ledigt igen. Sköna dagar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0