en trött sara i soffan nu...

Ja, nu är jag riktigt trött. Ligger i soffan och andas det lugn som råder här nu... Mattias är på badhuset och simmar med min bror och Tompa. Elias sover. Så det är helt tillåtet att ligga här och vara tröttis :-)

Tidigare ikväll har det varit full fart på lillen. Min mamma och pappa har även varit här och fikat. Elias blev alldeles till sig när dom kom, men sen busar han och retas med dom. Låtsas vara blyg, går halvvägs fram till dom, sen skakar han på huvudet och springer skrattandes därifrån. Charmtroll ;-)

Men när det kom bullar med i bilden gjorde han nästan vad som helst, hehe. En gottegris är han minsann också!

Nu ska jag mysa vidare och ladda energi inför morgondagen som kommer att bestå av lek, bus, mys och badhusbesök. Det ser vi fram emot massor :-)



Kommentarer
Carro - tvåbarnsmamma

Meeen, vad gullig du är! Tack! :D

2012-03-08 @ 21:34:04
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0