en tidig och mysig morgon...

Godmorgon och välkommen säger vi till en ny vecka! Imorse fick vi väcka Elias strax efter 6-tiden. Det var en trött men glad kille som ville mysa i sängen ett tag med den nya roliga boken, lite rån och saft.

Efter påklädning och lite lek i hans rum var det dags för jobb/dagis för killarna. Själv kokade jag kaffe och tog plats i soffan.

Jag lovade mig själv att inte krypa ner under täcket igen, för ikväll vill jag vara trött och somna tidigt. Förmiddagsjobb väntar imorgon! Tittar på premiären av Rix Morron Zoo på tv 3 nu. Fast jag föredrar nog att lyssna på deras röster ;-)

Idag har jag inte så mycket på schemat... Tvätta håret, promenera och dona lite hemma. Vi får se vad som dyker upp!

Näää - lite frukost nu kanske!?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0