en skön arbetsdag slut...

Ännu en skön arbetsdag till ända. Det går så bra att jobba nu förtiden, så himla roligt. Idag sålde jag 11 tårtor, plus dom som var beställda. Kanon! Berömde mig själv för chefen ett antal gånger ;-)

När klockan var ett tog jag med mig ett nytt spännande flätat bröd, tomatlimpa, och åkte hemåt.

Alltid skönt att komna hem och veta att en dags ledighet väntar! Vi ska åka och bada på badhuset med lilleman imorgon :-)

Nu är Tompa här och håller mig sällskap. Han har en tråkig sportlovs-dag, så då var det mysigt att hälsa på storkusinen tydligen! Men något roligt sällskap är jag väl inte, springer runt och plockar, viker tvätt osv.

Men sen ska han hjälpa mig med maten, och det gillar han! Sen kommer ju killarna hem från dagis/jobb. Och om det är någon som Tompa älskar helhjärtat så är det Elias! :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0