en skiddag med huvudvärk

Oj vilken skiddag vi bjudits på idag! Så härligt. Vasaloppet, herrarnas slidskytte, sprint och damernas skidskytte om ett tag. Perfekt Söndags-tv med andra ord :-)

Men jag har inte bara latat mig i soffan... En härlig (och is-hal) promenad i solen har jag hunnit avverka. Jag har även vikt tvätt och slängt in en ny i maskinen. Dessutom har jag fått min sambo att diska ett berg med disk - bara det är en stor bedrift ;-)

Tråkigt nog har jag en jävlig isittandes huvudvärk som vägrar ge med sig. Alvedon, massage, promenad med frisk luft, vila, lunch, spikkudde... Inget har hjälpt. Den sortens huvudvärk är ju vidrig! Men efter en kopp starkt kaffe framför sprinten så kanske, kanske det håller på att släppa lite.

Snart ska jag börja med middagen. Jag ska göra älgbiffar med feta ost i och klyftpotatis m. sallad & sås till det- mmm.

Sen blir det kvällsmys med Elias medan Mattias ska på badhuset och simma. Tror vi ska köpa kort där allihopa och komma igång! Mattias, pappa, lillebror och jag. Samt träffas på HB's gym en kväll i veckan. Det vore härligt :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0