en ovanlig lördagkväll här...

Vilken konstig Lördagkväll vi har här... Det känns som en vardagkväll. Visst, vi har ätit lite Lördags-götta, ljusen brinner och en skön avslappnad känsla infinner sig. MEN klockan är inte ens 22, och jag ligger redan i sängen.

Jag tog nyss en varm dusch, sen blev jag så himla trött. Sådär mysigt trött.

Mattias har spelat tv-spel hela kvällen och nu har han börjar kika på en film. Men det är jag way to trött för... Ligger med sovrumsdörren öppen och kikar lite på honom ibland istället.

Vi började läsa en varsin bok (!!!) härom kvällen. Galet för att vara oss! Så jag har tänt ljus här i sovrummet och tänkte fortsätta läsa lite. Ganska så mysigt ändå :-)

Imorgon blir det Söndags-sovmorgon, mysfrukost, skidor på tv, och lite annat innan kvällen, Bingolotto och Elias kommer!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0